Tillbaka

publicerat i Vardag
Igår kom vi hem efter examen, student och massa bilåkande :-) Både Alvin och Edvin åkte med Andreas så fick jag köra Audi A5 som Andreas lånat. Är faktiskt riktigt roligt att köra sådana bilar ibland, lite annat mot min bil! Vi har haft trevligt även om vädret har varit riktigt dåligt! Stackars alla studenter, på min student var det nästan för varmt när vi stod på flaket!
Idag kommer min mamma och Janne ner för att sova kvar tills imorgon då huset ska besiktigas. Snart kommer det en tjej som antagligen ska köpa vår phil&ted så nu måste vi hitta en ny vagn fort. Jag tror det blir en easywalker och att vi åker till Bromma för att hämta den imorgon. Fritidsportalen har vårrea på dom så det passar ju bra! Måste bara kolla så dom finns hemma kan inte vara utan vagn för länge! Helst ingen dag alls då man blir lite låst här hemma..
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Ja när vi tog studenten så var det riktigt varmt. Jag blev alldeles solbränd på axlarna. Tänk att det redan gått två år sedan studenten.

Kommentera inlägget här :