Sover sover

publicerat i Vardag
Nu tycker jag Edvin kan vakna, när han för en gångs skull somnade lätt hemma i sin säng så vill jag att han ska vakna :-) Nej men tänkte vi skulle ner en snabbis på stan innan lunch så då är det bra om han vaknar strax. Fast det gör han nog också, han brukar inte sova så länge i sin säng på dagarna. Han ska få lite lunch sen ska vi bege oss ner.. Måste hämta vagnen i bilen också kom jag på nu! Ska ner på stan för att titta efter någonting att ha på mig på fredag, fast det blir nog inget avancerat men man har ju mest vardagskläder i gaderoben nuförtiden!
På fredag ska Alvin och Edvin sova hos sin farfar och hans fru! Lite nervöst att låta Edvin sova borta men det ska nog gå bra tror jag! På fredagen ska vi grilla med Kalle och Danne + deras tjejer som jag inte träffat och dom har inte heller träffat varandra. Spännande! Annars är ju alltid jag ensam tjej :-) Sen ska vi nog gå ner på cityfestivalen eller vad den heter nuförtiden men jag och Andreas ska på lördagen åka runt för att leta kakel, klinker mm så det får inte bli en sen kväll. Måste utnyttja lördagen på bästa sätt innan vi hämtar hem våra små pojkar!

Hoppas ni får en solig och fin dag!

Kommentera inlägget här :