Nöjd

publicerat i Alvin&Edvin
Så länge jag får sitta är jag nöjd :-) Skulle nog Edvin säga om han kunde prata..
Undra när han kommer sitta.. Alvin satt när han var 6 månader och 3 veckor. Men det är så olika men det kommer nog inom de närmsta månaderna. Ska nog uppdatera i Edvins första året bok idag! Min gamla dator är ju helt paj verkar det som med alla bilder på lilla Edvins första månader, mina skolarbeten mm. Men det går förhoppningsvis att rädda hårddisken. Måste ringa pappa medans jag kommer ihåg. Har inte framkallat några kort än heller ska göra det någon dag också..
Andreas är i Eskilstuna och hämtar hem bilen, Alvin och Edvin sover och jag sitter i soffan. Borde väl göra något annat som att fixa med den sista tvätten, strumpor som ska sorteras men tur att vår byrå är i sovrummet där Edvin sover ;) Alltid en bra ursäkt, man väcker inte en sovande björn fast nu hör jag honom. Nappen tror jag han ville ha..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

bra när de är nöjda en stund :) SV jo de har jättefina rullgardiner vi har köpt till vårt vardagsrum från dem, om vi behöver mer i framtiden så ska jag köpa från dem, jag gillar fem myror gardinen. kramar

2:a kommentar, skriven , av Erika:

du har en nominering att hämta :)

3:e kommentar, skriven , av Evelina:

Vad duktig han är :-)

Det bästa som finns är ju att se dom nöjda!



Kram

4:e kommentar, skriven , av Liw:

Vad jobbigt att datorn är paj, hoppas ni kan rädda det viktigaste- fotona!

Vår Mait är född den 28:e dec och hon började sitta själv förra helgen. Hur stort som helst ju!

5:e kommentar, skriven , av Rövarmamman♥ Gravid igen:

Första gången jag kikar in här, vilken fin blogg du har! :)

6:e kommentar, skriven , av emma:

Kanske en bumbostol skulle funka för er? Läste i ett tidigare inlägg att lillkillen gärna vill sitta upp :)

Kommentera inlägget här :