Kvällen

publicerat i Vardag
Blev ingen strykning idag, tar det en annan dag.. Dock svämmar strykbrädan över.. Jag strök alltid alla kläder innan Edvin kom, men nu stryker jag bara det som är nödvändigt! Alvins kläder blev också strykna förut men inte så ofta längre :-) Andreas är på gymmet fast han borde väl vara hemma snart och jag har mest suttit här, kände för det idag! Har kikat på lite badrumsinspration men det är ju inte så lätt som jag har nämnt några gånger nu! Måste se det i verkligheten för att få mig en bild.. Men ROLIGT är det!
Hoppas ni haft en bra dag! Nu ska jag kika på lite bilder på mina älskade barn, alltid kul att titta tillbaka. Tänk att Edvin nästa vecka blir ett halvår gamma!! oj vad tiden rusar iväg..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

jag stryker bara det nödvändigaste numera :-) tycker de flesta kläder blir rätt bra ändå, speciellt barnkläderna om man hänger upp dom på galgar när de ska torka.



och en hel del stryks precis innan vi ska sätta på oss kläderna, jag talar för mig o M ;-)



2:a kommentar, skriven , av sandra svarar:

Erika: Ja det är nog de bästa att stryka när man ska ha det, jag torkar ofta kläderna i torkskåp så dom blir så skrynkliga men när vi får huset blir det att hänga ut kläderna ska bli så skönt :-)

Kommentera inlägget här :