Godmorgon!

publicerat i Vardag
Godmorgon tisdag!

Igår morse när vi gick ut var det kallt i skuggan, idag är det VARMT! Fick en lite chock då jag hade tjock tröja och byxor på mig när vi lämnade Alvin på dagis. Skönt att värmen äntligen har kommit hit! Får se hur dagens planer blir, tänkte ta mig en tur till stan men Xandra som skulle följa med svarar ej. Antar att dom sover, hennes lilla son kan sova till 11 på morgonen! Då känns det som mina barn vaknar på natten om man ska jämföra, men så länge det är efter 6 så är jag nöjd :-)
Försöker få en trött liten kille att sova, går sådär just nu. Nu sover han i alla fall!
Dags att passa på att göra sig lite klar för dagen och sedan ta hand om den stora tvätthögen vi har. Tvättade 5 maskiner igår kväll! Det är bara en veckas tvätt..

Kommentera inlägget här :