Godmorgon!

publicerat i Vardag
Godmorgon soliga söndag!



Ser ut att bli en fin dag idag! Vi ska ta oss en sväng ner på stan när mamma och Janne kommer sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Försöka vara ute lite för Alvins skull. Han röjer runt här hemma och har slängt ut alla mina tidningar på golvet, har en del om vi säger så..


Hade tänkt klippa mig men får jämt sådan ångest när jag ska göra det, det är bland det värsta jag vet eftersom jag inte vet hur jag vill ha det eller vem jag ska gå till :-) Så jag kanske väntar lite till..


MEn Alvin behöver också klippa sig och vill det! Han började gråta förra veckan när Andreas klippte sig och Alvin inte fick det! Sötisen..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

ja det är verkligen fint väder idag! och här sitter vi inomhus pga av däcket till vagnen. MEn jag har faktiskt städat o tvättat så lite nytta har jga gjort trots allt ;-)



2:a kommentar, skriven , av Erika:

blev det någon klipptid bokad? :-)

3:e kommentar, skriven , av Evelina:

Du är så Söt!

4:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Evelina: Tackar och detsamma :-)

Kommentera inlägget här :