Godkväll.

publicerat i Alvin&Edvin
Godkväll! Skönt väder det har varit idag! Jag och Edvin var ute någon timme och gick innan vi gick för att hämta Alvin. Edvin sov i 2,5timme i vagnen ute, tror inte det har hänt förut. Han kanske tycker om nya vagnen ;-) Han brukar inte sova så långa pass åt gången men det är skönt att han gör det.
Vi var förbi PoP också för att titta in rean men det var för mycket folk som trängdes. Egentligen var det inte så mycket folk men alldeles för många på den lilla ytan. Deras butik är ju inte direkt stor. Ska försöka gå ner i helgen för Edvin behöver lite nya kläder så då kan jag passa på att titta in där med, Alvin skulle behöva byxor och kalsonger. Alvin behöver egentligen inga fler tröjor bara någon tjockare isåf. Så jag ska försöka inte köpa någon t-shirt till honom :-)
Vi ska titta på en film ikväll och ta det lugnt fast just nu sover Andreas bredvid mig i soffan. Ska väcka han om ett tag tänkte jag.
Hoppas ni får en bra kväll!




Alvin, Edvin och Meja hemma hos mamma och Janne. Alvin har varit snäll och lagt en leksak till Edvin rakt på honom :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carolina:

gjore du? hm, jag måste vart blind jag :p

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Verkar som Edvin är inne i en sovperiod nu hihi guuud sover han från 18 till 07.00 på morgonen :)utan mat vilken duktig bebis som inte äter på natten,Nova har visserligen blivit lite bättre på att sova men inte så att hon sover en hel natt inte,kram kram

3:e kommentar, skriven , av Erika:

nej det är verkligen ingen höjdare men har gått rätt smärtfritt idag tack o lov :) igår var det värre när jag både hade feber och huvudvärk + frossa..



Ha en trevlig helg!

Kommentera inlägget här :