Går sådär

publicerat i Alvin&Edvin
med maten måste jag säga.. Edvin åt gröt efter nio då vi lämnat Alvin. Tyckte han åt rätt bra även om han inte åt upp allt sen blev han trött och började skrika världens skrik vad jag än gjorde. Tillslut gjorde jag i ordning en flaska och han slukade upp 60 ml. Tänkte att nu somnar han väl men nej sen tänkte jag innan 11 att jag ger han sin lunch nu då även om det är lite tidigt för att eftermiddagen ska bli bra men nej han åt lite utan att spotta ut sen blev han bara missnöjd. Gjorde i ordning en flaska till men det var dumt för han åt knappt det heller och tillslut somnade han. Var kanske för att han var trött som han krånglade men detta är ju inte första dagen jag provar att byta ut något mål. Visst är han oftast nöjd förutom på eftermiddagarna och det kan ju bero på maten eller att han är trött men somnar gör han ju oftast inte efter tre. Saken är den att han kräks jätte mycket varje gång han ätit nutriamigen så det är också en orsak till att vi vill byta ut målen. Imorse kräktes han rakt ut på golvet två gånger på rad..

En sak som är bra är dock att Edvin sov hela natten! Fast det gjorde inte lilla Alvin!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Hoppas det vänder med maten snart...



Nej tog det ABSOLUT inte som något negativt det du skrev! :-)

ha en fortsatt bra dag! kram

2:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

håller tummarna för huset



wiiiiiiiie!!!!!!!!!!!!

3:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Petra: tackar :D

Kommentera inlägget här :