blev så trött

publicerat i Vardag
Tänkte jag skulle knåpa ihop något roligt inlägg men just nu vill jag bara sova eller äta godis, fast godis har vi inget hemma. Måste ta tag i träningen igen, ibland när det blir mycket på dagarna blir jag så trött men jag blir piggare om jag tränar så en joggingrunda denna vecka planerar jag sen mer nästa vecka. Inte så konstigt att jag är trött med tanke på sömnen inatt! Andreas är ute vid huset vi budar på och tittar på tomten då den har varit väldigt blöt de gånger vi varit där. Ev att man måste schakta och sådant.. Sådant som jag inte är så insatt i! Nu är det rätt mycket naturtomt och om vi köper vill vi ha stor gräsmatta så vi kan spela fotboll! Även om det blir lite gräsklippning..
Imorgon blir det nog bara att vara hemma och lämna/hämta Alvin på dagis så Edvin får piggna till lite. Kommer nog inte hinna så mycket annat. Maten fungerar inte alls nu när han inte är så pigg. Alvin ska iaf på skogsutflykt så han får lite skoj imorgon!

Kommentera inlägget här :