Badrums inspration

publicerat i Huset-badrum

FLÅREN/ HÖLLVIKEN Kommod vit Bredd: 80 cm Djup: 55 cm Höjd: 91 cm

Denna kommod är från Ikea och deras serie flåren. Den tycker både jag och Andreas om.

GODMORGON/ NORRVIKEN Kommod med 2 lådor vit Bredd: 100 cm Djup: 48 cm Höjd: 60 cm

Sen har dom massa olika kommoder från deras serie Godmorgon. Finns med två handfat flera lådor osv. Vet dock inte om vi får plats med två handfat, vill nog ha ett större och inte två. Vet inte heller om jag vill ha högblankt utan hellre en matt vit färg.

produktbild

Blir väl någon slags liknande duschhörna tror jag. Vill inte ha badkar och tror inte vi får plats med det på något bra sätt. Tycker badkar är så jobbiga att rengöra sen ska det göras rent där under. Badar knappt men Alvin gör ju det men vi får köpa en stor badbalja åt honom. Vi har ju bastu i med ingång från badrummet och den blir kvar ett tag i alla fall sen funderar vi på att göra tvättstuga där. Vi vill ha bastu och en badtunna på tomten senare. Men det är ett projekt långt fram i tiden!

 

Blir lite mycket hus och inredning nu kanske, hoppas det inte stör er :-)

Inga fler som är på väg att köpa/bygga hus??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pappa:

hej gumman, köp ett badkar har man barn så är det fan så trevligt,

liam sa här om dan det jag vill ha är ett badkar, han tycker inte att det var roligt att det inte fanns här,

haha så jag skulle köpa badkar

2:a kommentar, skriven , av sandra svarar:

Pappa: Jo fast vi vill nog inte ha och det får inte plats heller, iaf inte i början då vi ska ha tvättmaskin/torktumlare på en del med en bänkskiva över.. Kanske i framtiden om vi känner att vi saknar det. Alvin duschar mest nu och Edvin kan ju bada i balja i duschen..

3:e kommentar, skriven , av Therese:

Dom fanns i både 68 och 74. Vill du att jag ska köpa dom åt dej och posta?



Jag ska ner på stan på torsdag.

4:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Jag hade valt matt faktiskt. Det börjar bli uttjatat med högblankt tycker jag ;)

5:e kommentar, skriven , av Nina:

Vi har inbyggt badkar=man slipper städa under ; )

Kommentera inlägget här :