Vingåker

publicerat i Barn shopping
Idag har jag och Erika varit till Vingåker factory outlet! Jag var väl egentligen inte ute efter något speciellt men ett par jeans till Alvin och lite kläder till Edvin. Hittade jeans till Alvin, byxor och tröjor till Edvin och en overall till Edvin. Fanns en del från PoP där men det är ju alltid urplockat på storlekar på sådana ställen, hade önskat det fanns en jacka i Alvins storlek med samma mönster som Edvins overall.
Oj såg nu att bilden var felvänd..
Det var i alla fall trevligt och skönt att komma ut från huset barnfri några timmar :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

tack för awarden och för dagen! ja visst var det skönt att vara barnfri några timmar, händer ju typ aldrig så det var välbehövligt idag, bara att sitta still o äta tyckte jag nog var det bästa ;-)



Kram

2:a kommentar, skriven , av Nina:

Fin!

3:e kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

Åh dit vill jag också! Vi har en sån jacka i stl 116 tror jag, men det är för stort gissar jag?

4:e kommentar, skriven , av Cecilia - mamma till Ella:

Vilken tjusig! Jag funderar också på att åka dit en sväng för lite höstshopping.. Du råkade inte se om det fanns lite fint även för tjejer? :)

Kommentera inlägget här :