Snart höst

publicerat i Vardag
Får lite panik när jag inser att hösten snart är här!! Vart tog sommaren vägen? Man kan inte klaga på sommaren egentligen det har varit varmt, har det inte varit en av de bästa på länge? Enligt tidningarna i alla fall. Känns som vi inte har hunnit med sommaren, tar ju sådan tid att ta sig ut alla dagar. In och ut med vagnen i lägenheten, in och ut med Alvins cykel + alla leksaker. Nästa sommar har vi egen trädgård, gud så härligt!! På det sättet så längtar jag tills hösten för då bor vi i hus ♥ Sen blir det jul och efter det börjar jag plugga igen och lilla Edvin ska börja på dagis. På måndag ska jag börja träna igen då öppnar mitt gym. Jag har varit jätte lat i sommar och ätit en massa onyttigheter! Men på måndag är det slut med det. Längtar, hoppas dom har bra tider på spinningen med så jag hinner med några pass. Är lite pussel när vi båda vill träna speciellt sedan när vi bor i huset för då måste vi åka in också. Får köra varannan dag eller något!
Hoppas ni får en bra fredagskväll!
Fast om vi har tur så får vi en varm augusti och kanske september med :-) Det hoppas jag på!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Inte är väl sommaren slut redan? Fy!



Jag gillar hösten cokså när man kan köra igång med rutiner igen. Jag vill börja träna och gå ner de där hemska kilona jag fortfarande bär på. Om vå veckor ska jag börja. Vi får peppa varandra. Kram o trevlig helg!:)

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Jag har fått lite små ångest över att sommaren typ försvann,känns som den tog slut fort även om den var varm.Men man ska ladrig säga aldrig den kommer nog tillbaks idag hade vi varmt i sthlm:)kram

Kommentera inlägget här :