Läsa bok

publicerat i Vardag
Nu ska jag stänga ner här och läsa lite ur min bok som jag håller på med nu. En från Camilla Läckberg som jag lånat av min mormor. Hinner inte läsa så mycket om dagarna men lite går allt. Imorgon ska jag ner på stan när dom öppnar och på eftermiddagen ska Andreas jobba. Japp på semestern. Det är bara någon timme som tur är, han måste ha några arbetsintervjuer då dom är mitt uppe i att anställa nya personer. Tycker det verkar roligt att få göra någon glad med en anställning! Sen står det tvättning på schemat och packning inför onsdagen..
Hoppas ni får sova gott!




Bus Edvin lånade storebrors saker när han inte var hemma på eftermiddagen. Bäst att passa på!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Vilken liten sötis. :-)

2:a kommentar, skriven , av sandra svarar:

Hanna: Han tackar ;)

Kommentera inlägget här :