Goodmorning

publicerat i Alvin&Edvin
Fredag idag, helg, sol, djurparken och powermeet här i stan. Kan det bli bättre ;) Jadå för min del kunde vi skippat powermeet. Fast det är väl trevligt att det händer lite saker också! Får se om vi går ut något nu på dagen så Alvin får se lite bilar, blir nog inget ikväll i alla fall. Tänkte att jag skulle gått iväg till lekparken snart men jag har inte kommit så långt på morgonen än! Edvin var så ledsen, övertrött så det tog ett tag för honom att somna. Slutade med att jag fick lägga mig bredvid honom, men nu sover han!
Alvin leker med kastruller och nu ska jag borsta hans tänder och tvätta honom lite. Han har nämligen ätit en glass när jag nattade Edvin. Vi kan inte ha glass hemma, nu tänker jag inte köpa hem det något mer förrens vi har en fullstor frys så han inte når den. En sak att han tjatar men han springer snabbt dit och öppnar frysen sen öppnar han glassen fort. Buse!
Imorgon ska vi till Parken Zoo i eskilstuna så det ser Alvin framemot!
Edvin fick smaka små pastabitar med mig och Alvin igår och det gillade han fkatiskt!

Kommentera inlägget här :