Godmorgon soliga onsdag

publicerat i Vardag
Godmorgon! Hoppas ni alla sovit bra. Det har jag gjort förutom att Edvin ville äta kvart i 4 men han somnade om sen så det gjorde inte så mycket. Alvin vaknade till innan vi la oss men sov han hela natten i sitt rum. Men kom in till oss imorse och tände lampan. Då var man snabb och släcka den så inte Edvin skulle vakna ;) Trodde inte att det var morgon för han brukar alltid komma in på natten och ofta så går han upp, tänder lampan i sitt rum, öppnar dörren, stänger den igen sen kommer han till oss.
Idag ska vi försöka ta oss ut på morgonen innan lunch sen på eftermiddagen ska vi till bvc och antagligen åka till en kakel/klinker butik. Vi måste göra det nu.
Edvin fick vaccinsprutor igår så igår eftermiddag var han jätte gnällig och nu på morgonen är han inte heller så glad av sig men det går nog över efter någon dag.
Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och se om Edvin vill somna en stund, han ligger i sin säng med nappen i och små gnäller lite.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Du kan väl höra av dig ef läkarbesök lycka till,men han kanske ökade mkt för nån månad sen o ligger lågt nu;)men huvudsaken de e pigga o nöjda har jag kommit på,jag har börjat strunta i kurvor o jämföra oss med andra bebisar som är oftast 2 snäpp över kurvorna:)kram

Kommentera inlägget här :