Filmtajm

publicerat i Vardag
En rätt jobbig dag måste jag nog säga. Tror Edvin kommit in i någon slags utvecklingsperiod eller något sådant för han gnäller hela tiden. Har varit så i två dagar nu men det lär väl gå över i alla fall, måste se allt från den ljusa sidan ;) Läste lite i en bok jag har, den om sju utvecklingssprång. Växa och upptäcka världen tror jag den heter och Edvin är runt 26 veckor och då är det ett nytt språng i utvecklingen. Allt stämde in ganska bra så det är bara att härda ut! Sen gör det väl inte saken bättre att det är sjukt varmt här hemma. Känns som man ska smälta bort men man ska inte klaga för snart är det kallt igen! Annars har det varit en bra dag och vi fick lite besök av min lillebror och Emma en stund! Jag och Alvin lekte ute ganska länge medans Edvin sov i vagnen efter lunch också!
Nu ska jag sätta mig ner i soffan, eller där sitter jag redan men jag ska se denna film medans Andreas tränar. Love happens med Jennifer Aniston. Hoppas det är en sådan film man kan slötitta på och inte behöver sitta klistrad för att hänga med.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

var filmen bra? skulle också vilja se den :-)



Vi var o badade ute hos farmor o farfar o badade, kallt först men sedan skönt :-)



Kram!

2:a kommentar, skriven , av sandra svarar:

Erika: JA den var faktiskt helt okej! Sevärd tycker jag i alla fall :) vad skönt, jag har inte ens badat i år.. Kram

Kommentera inlägget här :