Award!!

publicerat i Om mig

Jag har fått award från söta Petra. Tack så mycket!!

Med utmärkelsen kommer följande förpliktelser:
  1. Kopiera in Awardbilden i sin blogg för att visa att man fått den
  2. Tacka och länka till den som nominerade dig
  3. Nominera sju andra bloggare och länka till dom
  4. Berätta sju intressanta saker om dig själv
Jag nominerar följande bloggar till denna awards:

Sju (förhoppningsvis) intressanta saker om mig själv:

* Jag är en godisråtta! Kan hålla mig borta från bakverk men godis är desto svårare!
*Jag är noggrann med tider, kommer sällan försent. Även om nu allting tar lite längre tid än förut.. Fast försovit mig i skolan har jag också gjort men inte på högskolan i varje fall!
* Ibland när jag inte orkar sortera, leta rätt på udda strumpor lägger jag dem i tvätten igen sen fortsätter det så tills jag tar itu med det ;)
* Älskar att läsa böcker bara jag kommer in i dem.
* Skulle absolut aldrig läsa vidare efter gymnasiet, men det blev visst ändrade planer.
* Varit tillsammans med Andreas i 5 år snart, förlovade i 4,5år Alvin föddes juli 2007 och Edvin januari 2010.
* Träffade Andreas genom min pappa eftersom dom var kompisar och Andreas bodde hos pappa ibland!
Så intressant var jag ;-)
'

Kommentera inlägget här :