Puh

publicerat i Alvin&Edvin

Kvällen igår tog en annan vändning än den jag tänkte.. Vid halv tio började Edvin panikskrika från ingenting. Han skrek konstant i en timme och det var nog jobbigast hittills! När jag matade honom innan så var han bubblig i magen och jag skrev ju att jag fick en bebisspya på mig, så jag vet inte om det hörde ihop? För när Andreas matade honom sen lät det som maten bara rann igenom, svårt att förklara men ungefär som när man är hungrig och magen låter fast ja inte riktigt lika.. Han somnade tillslut i vår säng och jag somnade med, höll på att somna redan innan han började skrika. Sen vaknade Alvin två gånger innan klockan 12!! Vet inte om han blev väckt av Edvin eller vad det är med hans sömn just nu men något måste vi nog göra. Känner mig helt slut i huvudet idag och Andreas borde nog också vara det. En sak om ett barn vaknar men när båda gör det så blir det lite jobbigare! Även om Alvin nu somnar om direkt så vill vi inte ligga i hans säng hela nätterna.. Andreas sa att han kunde lämna Alvin idag men jag gjorde det ändå, tycker nog han åka försent till jobbet nog många dagar redan.. Han hade möte halv 9 och då ska Alvin lämnas..

Nu äter jag frukost och Edvin sitter/ligger i sin babysitter här brevid mig, får se om han tillåter mig att ta en dusch :-)

Kommentera inlägget här :