Måndag

publicerat i Om mig

Har precis haft en tuff läggning med Alvin som faktiskt sover. Men usch vad jobbigt det är när han blir sådär när jag ska lägga honom på dagarna. Idag blev han så arg/ledsen så han panik skrek/grinade hur länge som helst. Trodde ett tag att grannar skulle komma ner och undra vad vi höll på med men tillslut så somnade han helt utmattad. Jag hade tålamod till att hålla mig lugn idag i alla fall, försökte förklara att han skulle vila en stund och försökte sjunga lite men det överröste han rätt snabbt. Ja det är inge roligt att bråka med honom men han behöver sova på dagarna fortfarande. Dåligt samvete får jag i alla fall för att han ska behöva somna ledsen.

Alvin har varit jätte duktig idag och klippt sig! Han satt så snällt och körde bilen som han satt i. Sen när vi kom hem så visade han mig sin nya frisyr framför spegeln! Sen följde han med mig och lämnade in lite arbeten i skolan.


Bland de sista magbilderna, imorgon är det dags för kejsarsnitt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin - mamma till Evangeline:

Spännande. Hoppas allt går bra för dig.

2:a kommentar, skriven , av Therese:

spännande! Är du nervös? Hoppas du slipper ha mycket ont efter snittet. Det är verkligen underbart att äntligen ha den lille på andra sidan magen. Ni har en fantastisk dag framför er! kram

3:e kommentar, skriven , av Karin:

Vad spännande! Lycka till imorgon!

4:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Oj oj oj... Lycka till nu!!! Jag ska tänka på dig och ser med spänning fram emot första blogginlägget efter förlossningen. Massor av kramar!!!

5:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Tack allihopa! Jag ska försöka uppdatera så fort som möjligt, men allt går nog bra :)

Kommentera inlägget här :