Måndag kväll

publicerat i Alvin&Edvin

Sitter här med datorn i sängen och har Edvin bredvid mig som nog undrar vad jag håller på med här, han ser lite fundersam ut! Får se hur länge han orkar vara vaken, han gäspar en massa. Jag skulle gärna sova nu men då hinner jag vakna många gånger för att mata Edvin innan det är morgon så jag väntar nog.

Har varit lite trött på eftermiddagen men antar att det beror lite på mitt matintag under dagen men jag fick i mig lunch tillslut medans Alvin tittade på film och Edvin sov! Blev en fryst findus paj, bra att ha sådant i frysen ibland. Hann faktiskt förbereda middagen också, blev kasslergratäng. Första gången vi äter det här hemma men det gick ner och var enkelt att göra. Alvin sov aldrig idag så han var lite trött på eftermiddagen vilket inte alltid är så lätt men det gick rätt bra idag ändå.

Skulle vara skönt om vi kände flera med barn framförallt för Alvins skull, men det är väl så när man är ung. Inte lika många som har barn då men jag är glad att vi har det :) Ska titta på familjen annorlunda snart och tänka hur lätt det är med två jämfört med närmare 10 barn!

Nu fick jag precis en bebisspya på mig och jag kände hur mycket kaviar Edvin luktar i håret, undra vem som pussat honom när han ätit kaviarmacka måste vara bus Alvin ;)




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

gullig han är =) ja jag ska skriva om håranalysen, när jag får tid och Ludwig somnat & svara på mail :-)

Kommentera inlägget här :