Lördag morgon!

publicerat i Vardag




Godmorgon!
Andreas tog Edvin inatt så idag känner jag mig lite mer utvilad, fick lov att lägga mig hos Alvin som vaknade, eller jag somnade hos honom rättare sagt men han somnade om rätt fort. Sen vaknade vi kl 7 och då höll Andreas på att göra mat åt Edvin. Edvin hade vaknat två gånger inatt men han somnade redan innan 22 och hade då ätit sist vid halv 8. Men han höll sig till halv 2 och det är några timmar.

Alvins och Edvins farmor är här och idag kommer hennes man ner och Andreas lillebror så dom kanske åker till busborgen en stund. Då blir nog Alvin glad!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tova:

Fina bilder :) hoppas ni har en skön lördag!

2:a kommentar, skriven , av Agnes:

Hej! Tänkte tipsa om lite tävlingar som jag har igång :)



Du kan vinna:

- Pärlsammetsfilt och napp av märket Elodie Details

- Presentkort från Fröken Fräken

- En valfri blommig bokstav från Vackra Väggar



Mina pågående tävlingar hittar du här:

http://agneslauedberg.blogspot.com/search/label/T%C3%A4vlingar%20-%20P%C3%A5g%C3%A5ende



Ha en mysig helg!

3:e kommentar, skriven , av sandra:

Tova: Tack :)

Kommentera inlägget här :