Kväll igen

publicerat i Alvin&Edvin

Nu pågår nattning av våra barn, känns fortfarande ovant att skriva att vi har fler än ett barn! Men väldigt roligt såklart.. Men det var inte det jag skulle skriva utan att Alvin nu antagligen snart sover och Edvin med tror jag. Andreas tog Alvin och jag tog Edvin idag. Märkte att Edvin började bli lite trött när han var med mig och sorterade tvätt så nu har jag lagt in honom i sin säng med en svag lampa på så jag kan ha lite koll på honom.
Förhoppningsvis somnar han.

Jag inbillar mig att Edvin lär sig somna vid denna tid på kvällarna och lära sig sova i sin säng om vi börjar redan nu och vänjer honom lite. Sen kommer han ju vakna en gång till för mat innan vi ska sova men då matar jag honom i vårt sovrum där vi har mörkt. Tror det kommer bli bättre bara han blir lite mer vaken på dagarna men nu behöver han sova för att ta igen sig! Tycker han är lite piggare idag i alla fall! Hoppas det går åt rätt håll.





Andreas stylade Alvin så snyggt med handduken efter badet igår och bandyklubban är med såklart, han skulle sova med den om han fick!

Nu ska jag försöka ta en dusch och sätta mig framför tvn!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

hihi vilket gäng det var på halv åtta ikväll :P

kanske du är intresserad att prova reztart med 50% rabatt? kolla senaste inlägget vettja

2:a kommentar, skriven , av Sofie:

Så söta båda 2!



Men vilka jobbiga dagar ni har haft, måste ha tagit hårt på krafterna, skönt att han är på bättringsvägen igen och att ni fått komma hem!!



KRAMAR

3:e kommentar, skriven , av sandra:

Erika: Ja verkligen :-)

Sofie: Ja det har varit rätt jobbigt men nu hoppas jag att det har vänt! Kramar

Kommentera inlägget här :