Godmorgon

publicerat i Vardag

Godmorgon, idag är det äntligen fredag! Edvin vaknade en gång inatt vid halv 3 sen klockan halv 7 så det känns helt okej. Alvin däremot vaknade också inatt, redan vid 1! Fast han sov lite längre imorse men jag tycker nog hellre att han ska sova på nätterna! Men de senaste nätterna har det varit lite bättre, vissa gånger har han sovit hela nätter andra vaknat vid 5.

Nu har Edvin varit vaken sedan halv 7 så han börjar vara vaken längre stunder! Han var väldigt gnällig alldeles nyss men jag tror han var lite hungrig, han kräktes upp all mat han åt tidigare pga av att han hostade. Hoppas han kan somna nu då för trött är han och jag behöver ordna lite med Alvin! Han hittar på en massa bus när jag inte kan hjälpa honom. Iförrgår hällde han ur hela musilipaktet på golvet när försäkringskassan ringde och idag tog han fram mjölpaktet. I helgen ska vi barnsäkra alla lådor, har tröttnat på att han drar fram hela skafferiet!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

oj oj mjölpaketet skulel vara mindre skoj om de fick tag på! Elwira var såå nära att riva ner ett paket häromdagen från köksbänken :) Hoppas du får en bra fredag!

2:a kommentar, skriven , av Stina:

Vad duktig du är som "klarar av" båda barnen hemma. (vet inte hur jag ska skriva det på ett annat sätt, menar absolut inte nedvärderande) Jag tycker det är ritkigt starkt gjort av dig och är imponerad av dig! Hoppas ajg blir lika stark och bra mamma som du när det är dags för mig! Ha en trevlig helg med din fina familj =) Kram

3:e kommentar, skriven , av sandra:

Stina: Tack så jätte mycket! Tror nog du klarar det galant när det är din tur! Man kommer in i det rätt snabbt även om vissa dagar är bättre än andra, men alla dagar är bra på sitt sätt fast det är lite jobbigt ibland! Kram



Erika: Ja haha, förstår inte hur han kan få tag på allt men nu öppnar han kylskåp och allt här hemma :-)

Kommentera inlägget här :