Godmorgon

publicerat i Vardag

Godmorgon.. Inatt har varit en bra natt! Edvin har sovit bra, önskar bara att det vore så när han är frisk också :) Men det bästa ut av allt är att Alvin sov hela natten! Han har tydligen gjort de några nätter när vi varit borta också!! Nu tittar Alvin lite på pippi och gör en massa bus samtidigt. Han har haft sönder tre saker idag! Först sin pippi kanna så han blev ledsen, sen en mugg med yoghurt i, sen min ljuslykta! Vet inte vad han höll på med. Snart kommer nog mamma också så då får Alvin lite roligare! Nu ropar han på mig och försöker visa att han spelar trumma på min ljuslykta som står i fönstret! Ibland är det en bra jobbig ålder även om det för det mesta är en rolig ålder..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

ja det ser ju så illa ut med äldre barn som suger på napp, framförallt dagtid som sagt.



måste vara skönt o kännas tryggt för alvin att ha er hemma igen, då skulle jag också sova gott och hela natten om jag var han :-)

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Skönt att den lille mår bättre,så söt i sin ugglepyjamas:)har en vild tvååring härhemma oxå;)kram

Kommentera inlägget här :