Godmorgon

publicerat i Vardag

Är riktigt trött idag för lille Edvin vill lägga sig så sent, hoppas det ändras snart! Sen vaknade han vid 2 redan och ville äta så då kände jag mig inte så pigg. Men jag ska nog klara mig igenom dagen ändå, man hinner knappt vila med de nya dagis tiderna! Lämnade Alvin halv 9, var hemma kvart i sen ska vi hämta honom halv 12 igen. Hade gärna haft honom där 3 dagar i veckan istället för då hade vi kunnat göra något roligt de andra dagarna. Han blev i alla fall glad när han kom dit och dom skulle gå ut lite senare!

Idag kommer Andreas mamma hit och stannar tills imorgon! Trevligt med lite sällskap. Tror vi ska ta en promenad när vi hämtat Alvin så han får sova och jag ska lämna tillbaka en film vi tittade på igår. Var inte så kallt idag som tur är!

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hej du vilken tjusig blogg!!! Jag är halva tiden gången och ska också göra kjejsarsnitt. är så grymt nyfiken på detta. syns ärret mycket?? ha en kanon dag med dina små liv! :)

2:a kommentar, skriven , av sandra svarar:

Anonym: Tack! I början syns det såklart mycket men mitt ligger under bikinilinjen och detta är mitt andra. Nu innan jag blev gravid tyckte jag inte det första syntes så mycket, så det bleks bort ganska bra! Men visst syns det men inget jag störs av!

Kommentera inlägget här :