Fredag kväll

publicerat i Vardag

Nu är jag och Edvin lite ensamma då Alvin sover och Andreas är på gymmet en stund. Edvin har sovit nästan hela eftermiddagen så jag har kunnat ge Alvin mycket uppmärksamhet och det underlättar nog så här i början. Andreas tog Edvin en stund och la sig i sovrummet så då passade jag på att läsa bok och titta på Pippi med Alvin. Alvin har inte sovit idag så han var inte så glad på eftermiddagen men nu var vi ju två här hemma så det gick bra.


Edvin ligger här brevid mig och är faktiskt vaken, han prickade in det bra när storebror har somnat :) Men han små sover lite här emellanåt.. Får passa på att mysa med Edvin mer på kvällarna så Alvin får sin tid på dagarna.




Nu ska jag försöka ta en dusch sen sätta mig framför tvn och vänta på att Andreas kommer hem.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Matilda -90a & Snart 2barns mamma!:

åh stort grattis till lilla pojken!!! =)

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Stort grattis till eran pojke:)

3:e kommentar, skriven , av sandra:

Tack allihopa!

Kommentera inlägget här :