Alvin dansar

publicerat i Alvin&Edvin


Alvin dansar med teletubbies! Ser så roligt ut nu när han kan göra som dom!

Edvin sover sig igenom det mesta, även pussar från storebror. Alvin har börjat gå fram till Edvin nu och säga hej hej lillebo


Älskar min stora kille som har gjort så jag har huvudvärk idag ;-) Men när han är så här glad igen glömmer man det rätt fort som tur är! Han försökte micra toapapper idag när Edvin hade spytt och jag försökte ta hand om det.. Tur att jag såg det annars hade det väl börjat brinna eller något!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eamma:

haha klart man måste försöka sno mammas uppmärksamhet ;) liam micrade bananer när han var mindre.. =)åh vad jag saknar alvin o edvin oxå såklart. nu måste vi bli friska så vi kan ses=) puss o kram

2:a kommentar, skriven , av Tova:

Hehe... vad sött :)

3:e kommentar, skriven , av Petra:

ja det är inte lätt med denna snö,nu får det ge sig o här plogas det inte på vägarna grrr...kram

4:e kommentar, skriven , av Erika:

gulliga dom är :)

5:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Tack för kommentarerna :)

Kommentera inlägget här :