1 januari

publicerat i Om mig

Hoppas ni hade ett bra nyår igår! Vi åkte hem till Jonas och Emma och åt middag och hade det trevligt. Men vi åkte hem redan vid 22 eftersom Alvin blev trött och nu är det inte lika lätt att få honom och somna överallt, som det var när han var bebis. Jag var inte heller så pigg :-) Skönt att komma hemifrån en stund i alla fall. Jag höll mig vaken till 12 slaget åtmistone och lyssnade till alla raketer, tycker det låter så himla högt men Alvin sov sig igenom dem. Hade faktiskt en del sammandragningar igår kväll men det blev då ingen 09 bebis och det är Andreas glad över att den stannande till 2010 :-) Fast det är klart sen när den blir äldre är det nog skönast att vara äldst i klassen och inte yngst.


 
Nu är det snart fritt fram för den lille att komma ut eftersom jag pluggat som en galning idag och är nog klar med det mesta, behövs bara läsas igenom x antal gånger så allt blir rätt. Fast jag tror inte det kommer att sättas igång innan tisdag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tova:

Jag känner ungefär samma, är super-redo för att lillen ska komma ut snart ;)

men har inte haft några känningar (tror jag).

Skulle dock vara coolt om han kom på måndag, då det är min pappas 50-årsdag :P

2:a kommentar, skriven , av sandra:

Tova: Åh hoppas den lille kommer då!

3:e kommentar, skriven , av Petra:

ja nu händer det lite:)får se om den lille kommer i natt;)har inte så jätteont ännu men det kommer:( kram kram

Kommentera inlägget här :