Tröttare än tröttast

publicerat i Alvin&Edvin

Önskar jag kunde skriva att denna dag minsann varit bättre än alla andra.. Idag har Edvin kräkts upp slem 2-3ggr.. Jag blir jätte nojjig för att han ska bli lika sjuk igen, han är ju inte riktigt frisk än. Fortfarande lite rosslig/slemmig ibland men han är mycket mycket bättre nu än för någon vecka sedan. Slemmet ska komma upp har dom sagt men han har inte kräkts på ett tag nu så då blir jag lite orolig. Är säker ingen fara då han inte hostar eller liknande. Vet inte om det är därför han skriker så mycket, att han fortfarande inte är helt frisk än. Idag har det nästan varit värre än andra dagar. Alvin tycker också det är jobbigt när Edvin skriker för han blir ledsen. Han kom i säng sent efter lunchen för att Edvin vaknade hela tiden.



Alvins käraste ägodel

Men för att skriva något positivt så var denna natt mycket bättre! Även om Edvin vaknde 2 ggr så somnade han om snabbt sen! Ingen gladare än jag, la mig dessutom innan kl tio så jag kände mig ganska utvilad imorse :)

Älskar min älskade barn! Det kommer nog bli bättre om några veckor när Edvin kan vara med på ett annat sätt och när hans dumma rosslighet försvinner! Önskar han kunde berätta om han hade ont någonstans eller vad som är fel..

Kram på er!

Kommentera inlägget här :