Söndag

publicerat i Vardag


Så var det söndag igen! Snart är helgen slut. Andreas har tagit Edvin båda nätterna i helgen så jag känner mig lite piggare även om Alvin vaknar. Inatt kunde jag inte sova ändå för jag hörde Edvin skrika som en galning fast jag låg inne hos Alvin. Idag har han också skrikit ganska mycket redan. Vissa dagar är bättre än andra. Hoppas skrikandet går över snart!



Men Edvin låg glad en liten stund i sitt babygym! Sötisen! Nu sover han i babybjörnen och jag ska nog försöka lägga ned honom i sängen snart.

Idag ska vi kanske ner en sväng på stan för Andreas sa något om nya kläder, sen behöver vi tvätta/städa och ikväll ska vi äta middag hos Danne.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Jasså vad kul att du röstade just på det trycket :) skulel ju vara kul om det kom in i butik igen till hösten!



Önskar dig en riktigt mysig alla hjärtans och tycker du ska lägga tvätt o städ åt sidan idag, det gör jag fast jag egentligen "borde" städa.. hmm



kram!

Kommentera inlägget här :