Skotta och krångel

publicerat i Vardag

Idag tog jag med mig Edvin för en promenad till min skola för jag måste lämna in en tenta. Var inte lätt att gå med vagnen idag! På de flesta gångvägar var det plogat men sen var det igenplogat på alla ingångar till gångvägarna eftersom dom plogat stora vägen. Ja vi kom dit i alla fall sen kom jag inte in i skolan med mitt kort. Men en tjej öppnade som också skulle in. När jag väl kom in fungerade inte häftapparaten där jag ska lämna in tentan. Man får inte lämna in tentan utan att häfta ihop den så nu måste jag åka till maxi och köpa en häftapparat och åka till skolan halv 8 imorgon när den öppnar.

Jag har idag skottat hela vår parkering och det var inte det lättaste jag gjort på ett tag, kommer säkert ha träningsvärk i armarna imorgon! Men nu kommer vi ut i varje fall!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

nej det var inte helt lätt att gå på vissa ställen och i lekparken fastnade vi nästan haha!

Kommentera inlägget här :