Ny vecka

publicerat i Vardag

Godmorgon måndag!
Sista februari veckan nu då. Tänk att det är mars nästa vecka! Bara en månad kvar till april och då är våren snart här. Härligt. Men idag är det riktigt kallt ute. Var ut vid halv åtta imorse för att jag skulle lämna in tentan och fick en chock. Trodde inte det var så kallt. Var is inuti bilen med. Andreas var hemma på morgonen för han skulle se hockey, sverige spelade och vann mot finland. Hörde när han gick upp kl 6 för då somnade jag precis om efter att Edvin vaknat innan 5. Han ville inte riktigt somna om. Idag ska jag fixa lite här hemma med en massa tvätt som vi tvättade igår kväll, sen kommer Moa en stund och jag vill ut och gå. Får se hur kallt det är senare bara så inte Edvin fryser. Men hittills har han aldrig varit kall, det är en positiv sak med phil och ted vagnen att han ligger väldigt skyddad.

Nu ska jag fixa lite innan Edvin vaknar, han sover aldrig nästan innan lunch och om han gör det är det max 30min.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carolina:

jag räknar ju alltid mars som vår, men det brukar ju sällan bli vår då faktiskt :( ååååh vad jag längtar till sol!!

2:a kommentar, skriven , av Erika:

ja jag skulel också vilkja ha en sån mössa, fast variant något mindre ;)



Känns som våren är rätt långt borta just nu...

3:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Ja vår bliur det nog tyvärr inte innan april/maj.. Vill ha värme!

Kommentera inlägget här :