Måndag morgon

publicerat i Vardag



Godmorgon! Idag vaknade jag före både Edvin och Alvin så jag hann äta frukost och koka flaskor. Väldigt skönt! Andreas lämnade dessutom Alvin så jag behövde inte stressa ihjäl mig. Nu sitter Edvin i babybjörnen för det är det enda som duger just nu. Vilken tur att jag har babybjörnen. Måste försöka ta mig en dusch, svettas som en galning på nätterna. Vet inte varför men det började för några dagar sedan. Idag måste jag försöka städa ser ut som ett bombnedslag här hemma. Jag som hatar att ha det stökigt och lortigt.. Men jag prioriterar annat nu!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Jag gillar också Mama... det är en av alla tidningar jag prenumenerar på:)



Va smidigt med en baby björn. Vi ska få låna en sån av en kompis. Tänker att det måste va smidigt nä rman ska ut en sväng på gården. Då har man armarna fria att springa efter Mira:)

2:a kommentar, skriven , av Petra:

babybjörn e ett måste här hemma,får inget gjort alls annars!ja städa e inget man hinner med längre ha ha kram

3:e kommentar, skriven , av Erika:

Ja en systemkamera är ju rätt stor, även om det finns mindre modeller.

Sedan hänger det ju tydligen på vilket objektiv man har och det är verkligen en helt ny värld det där för mig som jag inte har lust eller tid att ta tagi nu, även om jag egentligen bara kan "hämta ut" en i butik eftersom jag fått en i present.



Hatar när tekniska prylar går sönder, nyligen var det min mobil och nu det här suck

Men såå roligt det ska bli att köpa ny ;)



Hoppas ni får en bra dag!

Kommentera inlägget här :