Lördag!

publicerat i Vardag

Vad skönt det var att få sova inatt! Andreas tog Edvin och jag vaknade inte ens till när han skulle äta så jag måste ha varit trött, märkte inte att Alvin kom inte till oss heller. Nu sover både Alvin och Edvin och jag försöker väcka Andreas som skulle träna sa han innan han somnade med Alvin. Jag somnade ofta när jag var gravid men nu somnar jag inte så ofta när jag nattar Alvin, så jobbigt att vakna efter man somnat till en stund.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på mer idag men vi måste handla så en tur till maxi blir det nog.

Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

skönt att du fått lite sömn :9 jag fikc lite sovmorgon i morse, behövs i bland minst sagt..

2:a kommentar, skriven , av Erika:

tack, vi har haft en jättemysig kväll :-) jag skulle också behöva en liggdelsvagn men våran icandy är dock bra till nyfödd, men skulle behöva en liggdelsvagn att använda och åka iväg till norrköping med någon dag. den ni fått tag på såg ju jättefin ut!

Kommentera inlägget här :