Lördag

publicerat i Vardag

Godmorgon Lördag!
Nu är Andreas och Alvin och handlar på maxi, Edvin ligger i vagnen halvsover och jag har plockat lite här hemma. Håller på att tvätta också men tvättmedlet tog slut så nu hoppas jag dom kommer hem med nytt snart. Andreas mamma kommer idag och stannar tills imorgon. Jag och Andreas ska iväg på en sak efter lunch så vi får lite barnvakt. Hoppas Edvin visar sin snälla sida och inte skriker hela tiden :-) Men han brukar sova lite på eftermiddagarna. Imorgon skulle min mamma och Janne kommmer ner men mamma kräktes en gång igår så det blev inställt men syster kommer nog ändå och stannar tills torsdag. Alltid trevligt med lite sällskap man blir ju lite ensamvarg när man är hemma hela dagarna och dom är sjuka..


Edvin försöker väcka sin storebror igår!



Edvin kräks jätte mycket av nutriamigen så det blir en hel del ombyten på en dag. Inatt hade han kräkts massor för Andreas. Lite jobbigt är det men jag hoppas det ska hjälpa. Kan ju ta någon vecka innan mjölken går ur kroppen, 2 veckor berättade Emma.



Önskar er en bra lördag/helg!
Inte så fint väder men men..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Fina bilder :)

2:a kommentar, skriven , av Erika:

giulliga pics! skulle också behöva tvätta nu men är verkligen helt slut ikväll.. kanske en kaffekopp ;)

Kommentera inlägget här :