Kväll

publicerat i Vardag

Försöker natta Edvin i vårt sovrum medans jag tittar lite på halv åtta hos mig. I våras kollade jag jämt på det men sen började jag plugga och kvällarna gick till det och nu finns det inte riktigt tid varje kväll. Andreas lägger Alvin så jag hoppas båda somnar snart! Imorgon blir det väl lite annat, kan knappast natta båda samtidigt så jag ska försöka hålla Edvin uppe lite på eftermiddagen så han kanske sover när Alvin ska sova! Inte så lätt att hålla en trött bebis vaken bara, blir oftast gnäll då :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

kan inte sluta fascineras av familjen annorlunda :) men jag blev nästan tårögd igår när hon fick sin lilla bebis ;-) Hoppas du får en bra dag!

2:a kommentar, skriven , av Erika:

hoppas ni haft en bra dag idag ! hoppas allt gåt bra med de små och att du får sova

3:e kommentar, skriven , av sandra:

Erika: Tack så mycket, men så mycket sömn blev det inte tyvärr men så är det ibland :) Man får ta nya tag! Kram

Kommentera inlägget här :