Kväll

publicerat i Vardag

Det blev ingen tur på stan idag! Jag somnade med Edvin i soffan, han sov på min mage och Andreas somnade inne hos Alvin sen hann vi inte med det. Andreas och Alvin var ute och åkte snowracer en stund medans Edvin sov på min mage igen. Han har skrikit hela dagen! Jag överdriver inte.. Ett tag visste jag inte vad jag skulle göra för inget dög. Tycker såklart synd om honom men jag vet inte vad som är fel. Älskar min lilla kille men skrikandet gör oss väldigt trötta ibland. Har dessutom huvudvärk och ont i halsen. Men jag tror det går över snart för ibland så är han världens gladaste lilla kille. Nu har vi ätit väldigt sen middag och jag tvättar. Ska försöka hinna med ett bad sen bara Alvin och Edvin kommer i säng. Edvin har somnat i sin babysitter så vi får se hur natten blir..

Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag. Vi firar mer på fredag då vi varit förlovade i 4år!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eamma:

vad skönt att ni fick sova en sväng de behövde ni nog allihopa =) kanske kan ses en sväng imorn.. hör av mig kramkram

2:a kommentar, skriven , av sandra:

Emma: Ja jag tror det men jag är så grinig när jag vaknar när jag sovit på dagen :-)

Kommentera inlägget här :