Godmorgon onsdag

publicerat i Vardag

Godmorgon onsdag!

Natten var sådär men den hade varit bra om Edvin somnat om lite snabbare efter 3. Men jag överlever nog tror jag :-) Vet att det är en kort tid sömnen är så här dålig (förhoppningsvis) och snart är Alvin och Edvin alldeles för stora. Kan inte föstå att Alvin fyller tre år i sommar! Tiden rusar iväg samtidigt som det känns som Alvin alltid funnits här!

Edvin har precis somnat till lite i babybjörnen och jag tror jag snart ska försöka lägga honom i vagnen. Det är ett lotteri om han vaknar eller inte. Alvin var inte lika lättväckt, om jag minns rätt. Idag ska Moa komma hit en sväng annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Det snöar här idag. Jag som inte vill ha mer snö!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Härligt! Alltis skönt att ha någon att kämpa med.



Theo ville inte heller somna om efter amningen inatt. Vi var vakna båda två mellan halv 3 och halv 4. Suck.



Hoppas ni får en mysig dag iaf.

2:a kommentar, skriven , av Erika:

oj redan 3 i sommar! ja ellwira fyller ju 2 i maj och det kan jag inte heller förstå :)

3:e kommentar, skriven , av sandra:

Therese: Ja det är det alltid! Nej det är lite jobbigt när de inte kan somna om... Inte lika jobbigt att mata om de somnar om direkt efter :)



Erika: Nej det går så fort!

Kommentera inlägget här :