Denna oro

publicerat i Edvin

När man får barn börjar man oron.. Man oroar sig för det mesta och vill såklart deras bästa! Tror man aldrig kommer sluta oroa sig så länge man lever. Nu är jag orolig för att Edvin ska bli sämre igen! Tycker han låter pipig och mer rosslig idag. Speciellt nu på kvällen. Men han hostar inte, äter och orkar vara vaken! Han som precis blivit nästan helt frisk. Vill inte att han ska bli sjuk igen! Stackars liten.. Alvin skulle inte heller må bra om vi åkte bort igen.. Men det är nog bara jag som blir nojjig.. Hoppas jag!


Edvin på avd 64, här börjar han bli piggare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Js, visst är den snygg!



Åhh...hoppas han inte blir sämre. Håller med om att man är konstant orolig nästan för sina barn. De är ju det dyrbaraste man har.

2:a kommentar, skriven , av Evelina:

Hoppas han blir helt friskt snart!! förstår precis hur du menar med konstant oro... det är en oro man aldrig haft förrän man har barn!



Kramar

3:e kommentar, skriven , av Elin:

Jag känner igen oron. Man är så orolig hela tiden för sina barn. Men jag hoppas verkligen att Edvin inte blir sjuk så ni hamnar in igen.

Kommentera inlägget här :