Bvc

publicerat i Edvin


Hej jag heter Edvin och har gått upp bra i vikt så nu väger jag 3680g och är 52,8 cm lång! Bra va, nu börjar jag bli en stor kille! Mamma tycker det är skönt att jag gått upp i vikt så hon inte behöver oroa sig för det!


Vad skönt att Edvin gått upp i vikt!! Inte för att jag egentligen trodde något annat då han äter mycket varje gång men det är alltid skönt att få veta. Hon räknade ut att han med sin vikt ska äta 75ml varje mål om han äter var 3 timme men Edvin äter oftast mellan 100-135ml så snart är han nog rund och go :-) Fast ibland går det lite längre än 3 timmar per gång, tex på natten.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

skönt att han går upp i vikt,det känns alltid bra i mammahjärtat:)

2:a kommentar, skriven , av Madeleine:

Han är kanonfin ;-)

Kommentera inlägget här :