Barnakuten

publicerat i Edvin

Idag har vi spenderat några timmar hos barnakuten igen. Edvin har blivit förkyld igen och jag tycker han är rosslig och lite pipig. Han hostar inte och är absolut inte dålig som sist men ändå inte helt hundra så sjukvårdsupplysningen tyckte jag skulle åka in. Men han syresatte sig bra och lungorna var inte rossliga som RS. Han fick inhalera två gånger också. Jag hoppas nu inte att RS kommer tillbaka! Han är jätte täppt och dom förbaskade näsdropparna hjälper ju inte.

Håll tummarna nu att Edvin inte blir lika dålig igen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millah:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2:a kommentar, skriven , av Erika:

nej usch hoppas han inte blir dålig igen!

Kommentera inlägget här :