6 Veckor

publicerat i Vardag

Idag blir Edvin sex veckor gammal! Tiden går lite fort här tycker jag.. Vet inte vart dessa veckor tog vägen, tänk snart är det mars! Men jag längtar till våren och sommaren men sen kan det sakta ner litegrann så inte hösten kommer så snabbt! Edvin firar sin 6 veckors dag med att vara en ängel på morgonen, han somnade precis i sin babysitter. Andreas lämnade Alvin på dagis idag med och när Alvin skulle gå sa jag till honom att jag hämtar honom senare. Till svar fick jag, ja mamma hämta mig på måndag. Nja så länge vill jag nog inte ha honom där :-) Ska försöka klä på mig lite här medans lilleman sover! Försöker klura ut vad vi ska göra idag, Andreas sa att det var kallt ute. Tänkte om vi skulle ut och gå, kanske till någon park så Alvin kan springa lite eller åka till hälla och köpa pyjamas till Edvin.. Vi får se vad dom är på för humör på eftermiddagen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Det var lite kallt här oxå,men skönt att få komma ut man blir så mkt piggare o på bättre hummör,kram

2:a kommentar, skriven , av carolina:

visa gärna bild om du hittar någon söt pyjamas :)

Kommentera inlägget här :