Godmorgon

publicerat i Vardag
Godmorgon onsdag!
Är trött idag fast inatt har Edvin sovit helt okej, inte hela natten men rätt bra så det kanske går åt rätt håll snart. Tror det var hans förkylning som störde honom förut och kanske en tand som kommit upp. Han blir helt förstörd när han är förkyld, väldigt känslig måste jag säga kanske för han är kille ;-) Fast han är fortfarande förkyld men inte lika täppt. Idag är Alvin ledig som vanligt på onsdagar så jag funderar på vad vi ska göra, tror vi ska baka något men måste då åka in för att köpa några saker. Alvin går bara på dagis på måndag sedan är han ledig tills den 10 januari då Edvin ska börja på dagis. Snart är det bara en vecka kvar till julafton! Oj oj vad tiden springer iväg. Måste köpa massa böcker till skolan och sådant. Har förträngt det då det inte är så billigt med studentlitteratur.
.
Jag undrar om Edvin går snart för han står stadigt utan stöd och när vi håller i han lite lite då går han men så fort vi släpper så sätter han sig ner på en gång. Om han bara vågade släppa så tror jag han skulle klara det! Nej nu frågar Alvin om frukost så dags att gå..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Hej Sandra! :) Jag har försökt komma i kontakt med dig tidigare angående medverkan med bilder från ditt fina badrum på vår sajt, www.inr.se. Du har ju ett par produkter från oss, och jag ksulle gärna vilja lägga upp ett par bilder från ditt badrum på vårt inspirationsavsnitt. Hör gärna av dig till mig på [email protected]! :)



Tack på förhand!

Maria Palm på INR

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Maria: Nu har jag mailat dig :)

Kommentera inlägget här :