God Jul

publicerat i Om mig
Önskar er en riktigt GOD JUL! Kommer nog inte hinna kika in imorgon så nu hoppas jag alla får en bra jul och kör försiktigt!
Lite bilder på vad vi pysslat med idag. Alvin var inne i något barnprogram tidigare idag och hade placerat sig på bordet. Efter vi nattat barnen har jag gjort efterrätt tills imorgon, vit chokladmousse. Sen har vi klätt granen jag och Andreas så imorgon när dom vaknar är det jul! Har även pysslat med barnens fotoalbum och fixat med lite granris. Dammsugit och skurat golven är också klart! Det enda som stör mig är att vi glömde handla vissa saker så vi kan inte göra färdigt våra renbensspjäll! Andreas ska åka och handla det imorgon bitti. Dom ska vara inne i ugnen i 1,5timme så det får bli att handla i tid.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin - Mamma till Evangeline:

God jul :)

2:a kommentar, skriven , av madde:

God Jul!

3:e kommentar, skriven , av Erika- mamma till två små:

GOD JUL!

4:e kommentar, skriven , av Nina:

GOD JUL!! Kram

5:e kommentar, skriven , av Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent:

God Jul!!

6:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

God Jul! Hoppas ni hade en fin julafton.



Kram på er

7:e kommentar, skriven , av Anna Forsgren:

Hej!

Kul att läsa om ditt underbara liv:)

Blev lite förvånad när jag förstod vem du är. Det var många år sedan och mycket har hänt kan jag lova både för dig och mig.

Jag bor i Hedemora med min fina familj. Jag är gift sen maj i år och har en son som är dryga året. Vi har även ett andra barn på G:) Jag tror att vi har endel gemensamt såhär 100 år senare:P



Många kramar



Anna

Kommentera inlägget här :