Fredags kväll

publicerat i Vardag
Dagen har försvunnit förbi men nu väntar vi på att Idol ska börja igen. Jag tror att Minnah åker ut, om inte hon gör det så åker Olle. Vad tror ni? Vi har ätit Gino till efterrätt idag och det är så gott! Alvin hann inte få efterrätt idag för han var så trött och grinig så han fick gå och lägga sig. Somnade på några minuter gjorde han och då är han trött. Ändå har vi bara varit hemma och inne idag men han röjer runt här hemma så det tar nog på krafterna. Vi råkade också tvätta Andreas gamla HTC i tvättmaskinen eftersom att Alvin hade lagt den i fickan på hans jeans. Vilket han sa när tvättmaskinen var klar. Tur att han har fått en ny Iphone från jobbet, hoppas dom inte kommer vilja ha tillbaka hans gamla ;-)
.
Imorgon ska jag träffa en kompis på stan för lunch och Edvin får följa med så Andreas kan fortsätta på Edvins rum med hjälp av Danne (och Alvin då). Sen ska jag och Edvin vara ensamma hemma på kvällen då de andra ska på middag. Egentligen skulle vi också följt med men Edvin sover alltid den tiden vi är bortbjudna till och även om han somnar i bilen på vägen dit så vet jag hur det slutar. Lite smågnälligt. Han tycker om sina rutiner den killen :) Kanske jag passar på att hyra någon film, tips någon?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny ♥:

Jag tror också Minnah åker ut, jag hejjar på Jay men tror att Olle vinner :)



Önskar er en riktigt fin helg! Kram Jenny

2:a kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Go Minnah!!! Jag blev superglad över att Minnah är i final, hoppas SÅ att hon gör en "Agnes" (som också åkte ur först men blev tillbakaplockad av juryn och sedan vann hela sk*ten :))! Jag tycker hon är grym och hennes "When love takes over" igår var outstanding...



Känner igen mig i ditt planerande, gillar inte heller att göra saker med Alice om det är hennes läggtid som krockar - då ordnar jag hellre barnvakt. Min erfarenhet är att allt bli upp och ner när man ruckar på rutiner och så länge hon inte har åldern inne för att uppskatta eventuella arrangemang själv löser jag det hellre på annat sätt...



Hoppas du får en skön lördag med lite egentid nu på dagen!



Kramar

3:e kommentar, skriven , av Therese - Tävling pågår:

De är nog allt lite lika Edvin och Colin då :) Vi kan inte heller gärna vara borta på kvällarna, då rubbas rutinerna. Colin sover dåligt som det är nu! Igår kväll vaknade han halv tio och kunde INTE somna om.



KRAM

4:e kommentar, skriven , av Ms. Kidelin:

Jag var sugen på att hyra film idag men det hanns tyvärr inte med. Kanske får bli imorgon... Jag är sugen på att se Twilight 3:an då jag är ett litet fan av filmerna:)

Kommentera inlägget här :