Bvc och gran?

publicerat i Vardag
Godmorgon! Edvin har sovit i sitt rum inatt. Han sov fram till 4 sen åt han och blev jätte ledsen när jag skulle gå ut så då tog jag in honom till oss. Ändå bra att han sov enda till 4, han brukar vakna tidigare. Jag fick även i honom lite välling i flaskan igår. Blandade hälften/hälften och förut har han vägrat det men nu så verkar det gå ner. Då kanske vi kan ta bort ersättningen snart som jag tror han inte blir så mätt utav. Ställde ner Edvin på golvet nyss då jag skulle hjälpa Alvin och då gick han kanske två meter innan han satt sig ner så nu är han på G med gåendet!
.
Nu ska vi äta frukost för halv elva ska vi vara på bvc sen tänkte jag att vi skulle kolla efter gran här hemma! Ikväll ska jag på tomtenatta på stan med Moa!
Alvin tyckte att Edvin skulle ha en hjälm som han sa..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A House With A View:

hihi vilken superkul bild på en riktigt söting!!



Kraaaaaaaaaaam aka

2:a kommentar, skriven , av SOFIA:

å, va kul att han börjar gå.. Heja heja!!..



Jag väntar fortfarande på att Lovisa ska ta sina första krypsteg :-)



KRAM!

3:e kommentar, skriven , av Erika:

kul att han är på G att börja gå, snart springer han som Ludwig här hemma ;-)



Hoppas du hade det trevligt på stan, jag jobbar imorgonkväll till nio på kvällen pjuh! men tur att inte varje kväll är så ;-)



kraam!

4:e kommentar, skriven , av Erika:

TACK för julkortet! själv postade jag mina idag, vadå sista sekund ;-) söta de var (är) på kortet!

Kommentera inlägget här :