Bästa julklappen?

publicerat i Edvin
Idag precis när jag hade lämnat av Alvin ringer dom och säger att Edvin får en plats på Alvins förskola, på lilla avdelningen Guldfisken! Nu är det helt klart och vi är såå glada!! 10 januari klockan 09 börjar Edvin på förskola. Dom hade sålt sitt hus i fredags, snacka om tur! Kommer nog gå bra, tycker han vuxit till sig på bara några veckor och är inte riktigt lika mammig längre! Kläderna börjar bli för små dom med. Kanske bra med tanke på att han fortfarande har 68 i vissa kläder :-)
.
Edvin hade inte så stora fötter idag när vi mätte dom men stl 20 var såklart slut på båda ställena på Kavat skorna (och de flesta andra märken) men han trodde 21 skulle passa om jag hade en tjock sula i så det köpte jag. Måste bara hämta hem skorna och testa. Han går inte än så det kanske inte gör så mycket om dom är lite stora i början. Tjocka vantar har vi också köpt idag så nu är han snart redo för dagis start. Några saker som fattas. Var rätt urplockat bland vinterkläder så jag hoppas hans overall passar tills snön försvinner men om det fortsätter snöa i denna takt så vet jag inte :-)
Jag börjar snart dagis fast det vet jag inte om, kanske lika bra det :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin, Albin & Ellas mamma:

Vad skönt för er att han fick platsen :)

2:a kommentar, skriven , av madde:

Grattis!!! Vilken lättnad för er!



KRAM

Kommentera inlägget här :