Alvin ute

publicerat i Alvin&Edvin
Fick på Alvin en mössa som man knyter under hakan idag, inte varje dag det händer! Den åker inte ner för ögonen så det måste vara skönare för honom. Alvin kom dock in rätt snabbt. Nu är det bara -8 men imorse var det -18 och inatt när jag och Edvin var vakna var det -23. Det är kallt tycker jag. Jag och Edvin var vakna mellan 2-5.. Då var jag inte så glad! Ingenting hjälpte så ett tag trodde jag att vi inte skulle sova mer men vid 5 hjälpte flaskan jag hade gjort ordning.
.
Önskar mig i julklapp att Edvin börjar sova hela nätter!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cajsa:

god kväll! allt bra?

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Jo det e kallt som tusan ute,önska att Nova sov hela nätter oxå man e helt slut om kvällarna,håller på att sluta amma nu oxå o det går sisådär men hon tar välling:)kram o godnatt.

3:e kommentar, skriven , av Malena:

Vilken rackarunge som inte ville sova! Va less man kan bli då! DET tror jag också jag ska önska mig i julklapp!



Våra nätter ser också ut så var och varannan natt. Förr sov han ju hela nätter eller åtminstone nästan... Men nu måste man hålla på och tramsa mitt i natten. VILL SOVA!



Kram



Kram!

4:e kommentar, skriven , av Michelle von Walden:

Sv; Okey va roligt :) Får hoppas att de går bra för dig nu när du börjar i vår igen :) Sökte utbildningen i förrigår så vi får se om jag kommer in :)

5:e kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

men gumman fnissar lite hoppas verkligen att du får sova ordentligt snart så att du kan få något annat i julklapp, det är så lätt att förvandlas till en drake när man inte får sova pust



Stor varm kram!

6:e kommentar, skriven , av LjuvligaCarolina:

Tack! Jag gillar den massor! Dock är det inte lätt att komma på så många bra små paket... De drar ju lätt iväg o blir ganska dyrt dessutom. Men de känns som en mysig tradition som jag hade hela min barndom!

Ha en bra kväll!Kram

Kommentera inlägget här :