4 dagar kvar

publicerat i Om mig
Om 4 dagar är det julafton, inte för att jag tror någon har missat det men utifall :-) Nej men vi har haft lite att göra i helgen och har fortfarande så nu ska jag snart sätta fart för att klä på Alvin som ska till dagis för sista gången detta år. Han är ledig till 10 januari då Edvin ska börja dagis han med. Vi skulle handlat de sista julklapparna i helgen men det kom lite annat upp så idag ska jag och Edvin åka till bland annat Ikea efter vi lämnat av Alvin. Ska även försöka mäta Edvins fötter på en skoaffär. Imorgon är det bvc och Alvin är som sagt hemma då vill jag inte behöva köpa några julklappar. Måste skotta, kolla efter julgran och griljera skinkan också..
.
Schemat kom ut idag men det är svårt att säga exakt hur jag går innan jag vet vilken grupp jag hamnar i men det ser ungefär lika ut. Många dagar till kl 16 i varje fall och det blir ett problem för då är jag i Västerås kl 17 med bussen och då stänger både Alvin och Edvins dagis + att det tar minst 15 minuter att komma till Alvins dagis, längre tid i och med att Edvin måste hämtas först. Andreas kan inte heller sluta tidigare varje dag för att hämta barnen, han har svårt att komma iväg den tiden han slutar i vanliga fall. Jaja vi löser det som Andreas sa, hm.. Om det bara hade varit i Västerås så hade det inte varit något problem.
.

Nej dags att sätta fart!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde:

Det är ett pusslande det där med barn och jobb men förhoppningsvis så kommer man fram till en lösning, det måste ju funka:)

2:a kommentar, skriven , av Petra:

åh vilket strul men det brukar lösa sig i slutändan,kram

Kommentera inlägget här :