Vilken kväll

publicerat i Edvin

 

Vilken kväll det var igår. Edvin vaknade och bara skrek i en timme ungefär med små pauser, ingenting hjälpte. Tror han var så trött att han inte visste vad han skulle göra, täppt var han och ännu värre blir det när man ger han näsdroppar. Hans mardröm! Vid 2 vaknade han igen och jag trodde inte jag skulle få sova något mer men tillslut somnade han om på min arm. Alvin sov sig igenom allt skrik igår kväll, helt otroligt. Edvin är fortfarande förkyld och nu har jag också fått ont i halsen. Fattas bara att Alvin ska bli sjuk nu. Klaga klaga :-) MEn det är jobbigt att vara sjuk när man har sjuka barn att ta hand om! Fast mest synd är det om dom såklart!

 

Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

stackars liten då;)åh dig så klart som inte får den sömn som behövs för att orka med,kram kram

2:a kommentar, skriven , av Erika:

nej stackars liten och jobbigt om alla blir sjuka, får hoppas att det inte blir så! är extremt jobbbigt att vara dålig själv när man har små som sagt... kram!

3:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Erika: Tack :) nu känner jag mig lite bättre iaf, värst på morgonen men jag hoppas också vi slipper det! Kram!

Petra: Ja man blir jute lite gnällig :-) Kram!

Kommentera inlägget här :